دکتر سارا علی ویسی رئیس بیمارستان سینا شهرستان کامیاران، با صدور پیامی فرارسیدن ایام حزن انگیز تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کامیاران، متن پیام تسلیت دکتر علی ویسی بدین شرح است:
بسمالله الرحمن الرحیم»
«السَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ»
فرارسیدن ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی، روزهای تبلور ایثار، ازخودگذشتگی و آزادگی را به عموم مردم شریف و مؤمن شهرستان کامیاران، بهویژه همکاران ارجمند، پزشکان متعهد و کادر درمان تلاشگر در بیمارستان سینا تسلیت و تعزیت عرض مینمایم.
واقعه عظیم عاشورا، تنها یک رخداد تاریخی نیست، بلکه مکتبی است برای آموختنِ درسِ استقامت در مسیر حق، نوعدوستی و خدمت به بندگان خدا. بیشک، ما خادمان سلامت که توفیق خدمترسانی به مردم را داریم، با الگوگیری از سیره اهلبیت (ع) و با تأسی از آموزههای والای مکتب حسینی، باید در مسیر تسکین آلام بیماران و ارتقای سلامت جامعه، بیش از پیش ثابتقدم و خدمتگزار باشیم.
از خداوند متعال مسألت دارم که به همه ما توفیق بهرهمندی از فیوضات این ایام نورانی را عنایت فرموده و در مسیر خدمت به خلق، همواره یاریگرمان باشد.
دکتر سارا علی ویسی
رئیس بیمارستان سینا شهرستان کامیاران
| افراد آنلاین | 0 |
| بازدید صفحه جاری | 1 |
| تاریخ بروز رسانی | 1403/08/27 |
| بازدید امروز | 6 |
| بازدید دیروز | 165 |
| بازدید کل | 95214 |

