پیام تسلیت مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کامیاران به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

1405/04/03
تعداد بازدید :29

پیام تسلیت مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کامیاران به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

دکتر امید بنفشی مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کامیاران، با صدور پیامی فرارسیدن ایام حزن انگیز تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کامیاران، متن پیام تسلیت دکتر بنفشی بدین شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

«اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ»

فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تمامی شیعیان و آزادگان جهان، به‌ویژه مردم شریف و ولایت‌مدار شهرستان کامیاران و همکاران گرامی‌ام در حوزه سلامت تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

واقعه عاشورا، تجلی‌گاه ایثار، آزادگی، شجاعت و درس بزرگ ایستادگی در برابر ظلم و بی‌عدالتی است. مکتب حسینی، مکتبِ «خدمت بی‌منت» و «فداکاری» برای ارزش‌های والای انسانی است؛ آرمانی که پیوند عمیقی با رسالت جامعه پزشکی و درمانی دارد. امیدوارم در این ایام حزن و اندوه، همگی بتوانیم با تأسی از منش و اخلاق امام حسین (ع) در مسیر خدمت به خلق و ارتقای سلامت جامعه گام برداریم.

از خداوند متعال مسألت دارم که توفیق درک واقعی پیام نهضت عاشورا را به همه ما عنایت فرماید و قلوب ما را به نور معرفت حسینی منور گرداند.

دکتر امید بنفشی

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کامیاران

سامانه های دانشگاه